Alla inlägg under april 2015

Av dalexaty - 19 april 2015 22:57

Söndag innebär tvätt- och städdag! Steg upp 07.00 efter att ha somnat redan 16.00 igår.... shit alltså! Men jag hade huvudvärk igår och mådde inte så vidare bra... så det var antagligen därför som jag somnade så tidigt och sov hela natten lång. 

Men jag vaknade utvilad 07.00 och begav mig till tvättstugan för att tvätta lite. Medan maskinerna snurrade runt passade jag på att äta lite frukost innan jag drog igång med städningen. 


Vid lunch var jag klar med tvätten och städningen. Då fick jag den kloka idén att göra lite proteinpannkakor fast med ett annat recept än det jag gjort tidigare. De blev inte alls goda kan jag tala om! BLÄ!! 


På eftermiddagen blev det barnträning och snacka om duktiga tjejer! De utvecklas hela tiden och det är så roligt att få följa deras resa.( På söndagar håller jag barnträningar i föreningen som jag och min häst tävlar för.)


Dagen avslutades med en ridtur på min häst i det härliga vädret. :)


Lots of hugs Daniella  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bara en vanlig tjej som försöker gå ner i vikt med hjälp av viktväktarna.

Här kan ni följa min resa mot mitt mål.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards