Direktlänk till inlägg 3 maj 2015

Mina fina djur!

Av dalexaty - 3 maj 2015 08:00

Nu ska ni få en liten presentation av mina djur som jag har. Vi börjar med hästarna. 


Jag har två hästar. Det är mest Zeebrah som jag rider och tävlar på. Zeebrah är ett renrasigt arabiskt fullblod på 22 år och vi tävlar i dressyr. Vi har tidigare tävlat i hoppning och fälttävlan inann vi började tävla i dressyr. Nu rider vi Medelsvår dressyr och tävlar mot de stora hästarna. Zeebrah är nog världens snällaste häst, ibland alldeles för snäll för sitt eget bästa. Han går med på det mesta så länge det inte innehåller vatten för det gillar han definitivt inte. Har ni frågor så fråga på! Nu lite bilder på Zeebrah   

         


Min andra häst heter Zunzhine och hon är en C-ponny på 17 år och jag har haft henne hos mig sen hon var 6 år. Därför har jag inte haft hjärta att sälja henne. Hon är så underbar min kära lilla ponny. Hon är ett fuxsto med en stor egen vilja samt att hon har en extremt positiv inställning till allt. Hon är väldigt lättlärd och vet exakt vad hon ska göra för att få godis. Just nu rider jag inte henne men planerar att rida henne till sommaren och försöka lära henne lite nya trick. Här kommer några söta bilder på min lilla ponny. 

   


Sen har jag även en katt som heter Pyzen. Honom hittade jag och mamma en sommardag 2010. Han låg i blåbärsriset och skrek den lille stackaren. Vi tog med honom hem och nu bor han hos oss sedan dess. Han är världens gosigaste katt och han är min lilla bebis. 

   


Sist men inte minst har vi Cayenne det är vårt senaste tillskott och hon är en renrasig schäfer. Det är mycket energi i stort format. Hon föddes 13 juli 2014 och är alltså snart ett år. Här kommer en liten bild på henne också. Det är gamla bilder från när vi fick hem henne. Kommer nya bilder senare. 

   

Okej det var allt för nu men tro mig jag kommer tillbaka. xoxo 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dalexaty - 28 juni 2015 22:07


Idag har jag tagit beslutet att verkligen ta tag i detta med viktminskningen på allvar. Jag tycker det är så svårt att motstå sötsakernas otroliga smaker, eller? Är det så gott med sötsaker egentligen? Vad säger ni?  oftast efter att jag ätit någon...

Av dalexaty - 3 maj 2015 12:00

Åh härliga söndag som jag har längtat efter dig...NOT!  Denna helgen skulle jag vara effeltiv men tyvärr blev det inte så trots allt. Men man kan väl säga att jag har haft en skön helg trots allt. Imorgon är det måndag och då är det tillbaka till j...

Av dalexaty - 2 maj 2015 22:43

Här sitter jag och skriver ett inlägg men när det ska publiceras så funkar inte bloggen... suck!    Nu orkar jag inte kräka av mig allt det jag skrev innan men det handlade i princip om att jag måste försöka tycka om mig själv igen för att kunna ...

Av dalexaty - 19 april 2015 22:57

Söndag innebär tvätt- och städdag! Steg upp 07.00 efter att ha somnat redan 16.00 igår.... shit alltså! Men jag hade huvudvärk igår och mådde inte så vidare bra... så det var antagligen därför som jag somnade så tidigt och sov hela natten lång.  Me...

Presentation


Bara en vanlig tjej som försöker gå ner i vikt med hjälp av viktväktarna.

Här kan ni följa min resa mot mitt mål.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards